دانش پذیران » خرید صندلی لیسانس
خرید صندلی لیسانس

خرید صندلی لیسانس

در دنیای کنونی با توجه به دیدگاه مدرک گرایی در جامعه، افراد همیشه برای داشتن یک شغل و کسب جایگاه اجتماعی در پی کسب تحصیلات دانشگاهی حداقل تا مقطع لیسانس هستند. همان طور که می دانید رشته های دانشگاهی از زیر شاخه های نظری، فنی و کار و دانش تشکیل شده است، که داوطلبان هر کدام از این رشته ها برای ورود به دانشگاه و تحصیل تا مقطع لیسانس باید در کنکور سراسری شرکت کرده و وارد دانشگاه شوند.
 اما خبر خوب برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی نتوانسته اند در کنکور سراسری موفق شوند: آن ها می توانند با مراجعه به سایت دانش پذیران اقدام به خرید صندلی لیسانس در دانشگاه و رشته مورد نظر خود کنند. در ادامه توضیحات کامل تری در مورد چگونگی خریدن صندلی لیسانس از دانشگاه های مختلف را شرح می دهیم.
خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: خرید صندلی پزشکی

چرا خرید صندلی لیسانس؟

داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی هر رشته ای هستند و حوصله درس خواندن و یا ضریب هوشی بالا برای شرکت در کنکور سراسری را ندارند و حاضرند برای داشتن مدرک دانشگاهی تا مقطع کارشناسی هر هزینه ای بپردازند، می توانند خیلی راحت بدون شرکت در کنکور سراسری با خرید صندلی لیسانس رشته مورد نظر در دانشگاه دلخواه ادامه تحصیل دهند.
موسسه معتبر و قانونی دانش پذیران در این راستا وارد عمل شده و پل ارتباطی بین داوطلبان ورود به دانشگاه از طریق خرید صندلی لیسانس رشته مورد نظر می باشد. به عبارتی متقاضیان از طریق ارتباط با مشاوران دانش پذیران می توانند برای ادامه تحصیل به خرید صندلی لیسانس اقدام کنند.
خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: خرید صندلی داروسازی

خرید صندلی لیسانس

خرید صندلی لیسانس رشته های پر رقابت در دانشگاه دولتی

آن دسته از دانش آموزانی که در دبیرستان معدل بالاتری دارند با فکر پوشیدن لباس سفید دکتری و گذاشتن کلاه ایمنی مهندسی، جذب رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک می شوند. آن هایی هم که انتخابی جز علوم انسانی در رشته های نظری برایشان باقی نمی ماند عزمشان را برای وکیل شدن جزم می کنند. از رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش هم در این سال ها آنطور که باید و شاید استقبال نشده و همچنان رشته های نظری بیشترین حجم داوطلبان کنکور را دارند.
با توجه به رشد تعداد دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی، پردیس های خودگردان و غیره... ظرفیت پذیرش ها بیشتر از داوطلبان شده است، با این حال آن چه کنکور سراسری سال های اخیر را با چند سال گذشته متمایز می کند رقابت بر سر رشته و دانشگاه دولتی برتر است و داوطلبان شرکت در کنکور سراسری هدف خود را تنها کسب یک صندلی خالی نمی دانند. به همین علت چند سالی است که دانشگاه های دولتی در سراسر کشور اقدام به فروش صندلی های لیسانس خود در رشته های مختلف کرده اند. شما نیز می توانید از طریق ارتباط با مشاورین سایت دانش پذیران، از چگونگی خرید این صندلی ها آگاه شوید.
خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: خرید صندلی دندانپزشکی
به گفته آمار های سازمان سنجش داوطلبان شرکت کننده در رشته ریاضی فیزیک بیشتر علاقه مند به نشستن بر صندلی رشته هایی همچون مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، معماری و کامپیوتر و در رشته تجربی رشته های پزشکی، داروسازی، دامپزشکی و دندان پزشکی پرطرفدار هستند، همچنین داوطلبان رشته های علوم انسانی معمولاً روان شناسی، حسابداری و حقوق را انتخاب می کنند.
اگر قصد ادامه تحصیل در هریک از این رشته ها را دارید، و در کنکور سراسری سال 1401 موفق نشدید، می توانید با پرداخت هزینه ای مشخص، اقدام به خرید صندلی لیسانس رشته دلخواه خود در دانشگاه دولتی مورد نظرتان کنید.

خرید صندلی لیسانس حقوق

رشته حقوق از جمله پر طرفدارترین رشته های دانشگاهی گروه علوم انسانی است و هر ساله رتبه های برتر گروه انسانی در رشته حقوق دانشگاه های برتر ایران پذیرش می شوند. شما برای ورود به دانشگاه دولتی و ادامه تحصیل در رشته حقوق باید در کنکور سراسری جزو رتبه های برتر باشید. همچنین برای پذیرش در برخی از دانشگاه های شهریه پرداز همچون آزاد و پردیس خودگردان باید نمره ورودی قابل قبولی را کسب کنید.
خواندن این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: خرید صندلی فوق لیسانس
حال اگر نتوانستید رتبه و نمره لازم را به آورید و یا وضعیت مالی خوبی برای خرید صندلی لیسانس در رشته دلخواه خود را داشتید، ما به شما خرید صندلی لیسانس حقوق به صورت قانونی از سایت دانش پذیران را پیشنهاد می کنیم.

خرید صندلی لیسانس رشته روانشناسی

رشته روانشناسی در کنار رشته حقوق یکی از رشته های برتر گروه آزمایشی انسانی می باشد و معمولاً رتبه های برتر کنکور سراسری در دانشگاه های دولتی این رشته پذیرش می شوند. برای ورود به دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان برای ادامه تحصیل در رشته روانشناسی باید آزمون ورودی بدهید و حداقل نمره را کسب کنید؛ اما اگر امکان خرید صندلی لیسانس روانشناسی را دارید، از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مشاوران تیم تخصصی دانش پذیران که در زمینه فروش صندلی لیسانس روانشناسی فعالیت دارند، تماس بگیرید.

قیمت خرید صندلی دانشگاه در مقطع لیسانس

خرید صندلی دانشگاه در مقطع لیسانس یکی از ساده ترین و راحت ترین، راه ها برای ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل می باشد که با پرداخت مبلغ اندکی و بدون شرکت در هیج آزمونی امکان پذیر است. قیمت خرید صندلی از هر دانشگاه نسبت به دانشگاه دیگر قطعاً متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر برای مراجعه به سایت دانش پذیران از تمامی قیمت ها و نحوه سفارش مطلع شوید و می توانید از کارشناسان ارشد این تیم مشاوره و راهنمایی رایگان بگیرید.  

مدارک مورد نیاز برای خرید صندلی کارشناسی

پس از وارد شدن به سایت دانش پذیران و ارسال درخواست خود مبنی بر خرید صندلی رشته در مقطع لیسانس مورد نظر خود یک پشتیبان شما را در این امر مهم همراهی می کند و تمامی مراحل و چگونگی خرید و سفارش را برای شما شرح می دهد.
از جمله مدارک مورد نیاز برای خرید صندلی رشته در مقطع لیسانس که مهم ترین آن هاست باید به داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی اشاره کنیم که باید کپی برابر اصل آن را به متخصصین فروش صندلی لیسانس دانش پذیران ارائه دهید.